Režijski obrat Občine Ig pošilja račune za vodarino praviloma do 10. v mesecu za pretekli mesec.
Načini pošiljanja računov so preko klasične pošte ali preko elektronske pošte. Plačilo si lahko uredite preko trajnega naloga.
Uporabniki vode in kanalščine, ki že plačujete stroške preko trajnega naloga, NE potrebujete oddajati novih pooblastil občini, ker jih bo občini na osnovi pogodbe posredovala Uprava za javna plačila, katera jih bo prejela od bank.
Za vsa morebitna vprašanja glede višine zneskov SDD ali v zvezi z izvršitvijo posamezne SDD obrnete na kontaktne osebe:
Bojana BIRSA, e-pošta: bojana.birsa@obcina-ig.si , tel. 01 2802 306
Tanja LENARŠIČ, e-pošta: tanja.lenarsic@obcina-ig.si, tel. 01 2802 320
Trajniki
Skladno z Zakonom o plačilnih storitvah in sistemih se bodo direktne obremenitve izvajale s SEPA direktne obremenitve (SDD).
Direktna obremenitev je izvedena po pravilih SEPA (SDD). V zvezi s SDD, ki jih bomo izvajali od tega dne, se bodo uporabljali vsi členi v splošnih pogojih bank, ki se nanašajo na SDD. Ne glede na širša pravila v shemi SDD, bomo še naprej izvajali direktne obremenitve na predvidene dneve, kot je že ustaljena praksa. Skladno s pravili sheme SDD vse spremembe oziroma ukinitev vašega soglasja za direktno bremenitev urejate na Občini Ig, pri zgoraj navedenih osebah, v času uradnih ur.
Soglasje za direktno obremenitev
Sprememba plačnika komunalnih storitve
Informacijo o spremembi lastništva lahko posredujete na obrazcu, ki ga najdete na spletni strani občine.
Obrazec lahko pošljete po pošti, po elektronski pošti na naslov rezijski.obrat@obcina-ig.si ali vložite osebno na Občini Ig, Govekarjeva cesta 6, Ig.
Sprememba mora vsebovati:
- verodostojno listino, ki izkazuje lastništvo (Kupoprodajna pogodba, darilna pogodba, sklep o dedovanju, ZK izpisek, ki ni starejši od treh mesecev)
- stanje obračunskega vodomera ob primopredaji
Poravnane morajo biti vse zapadle obveznosti do primopredaje.
Stanje vodomera lahko sporočite od 20. do zadnjega v mesecu za prejšnji mesec:
- po telefonu: 01 2802 314
- po elektronski pošti: rezijski.obrat@obcina-ig.si
- preko spletnega obrazca, ki ga najdete na www.obcina-ig.si
Reklamacija računa
V kolikor ugotovite na računu nepravilnost, je potrebno reklamacijo opraviti v roku osmih (8) dni od njegovega prejema.
Reklamacija mora vsebovati podatke o številki računa, številko odjemnega mesta, stanja vodomera na dan reklamacije in vzrok zanjo.
Reklamacijo lahko oddate po pošti na naslov Občina Ig, Govekarjeva cesta 6, Ig, po faksu 01/2802-322, po elektronski pošti: rezijski.obrat@obcina-ig.si, ali osebno na občini v času uradnih ur.
Stanje vodomera lahko sporočite od 20. do zadnjega v mesecu za prejšnji mesec:
- po telefonu: 01 2802 314
- po elektronski pošti: rezijski.obrat@obcina-ig.si
- preko spletnega obrazca, ki ga najdete na www.obcina-ig.si