Vodovod kanalizacija (Režijski obrat – RO)

Vodovod, kanalizacija – 24-urna dežurna služba:

NOVA TELEFONSKA ŠTEVILKA: 041/408-407

 

Katja Ivanuš
Tel: 01/28-02-314
Faks: 01/28-02-322
E-mail: katja.ivanus@obcina-ig.si
Štefan Gorenčič
Tel: 01/28-02-314
Faks: 01/28-02-322
E-mail: stefan.gorencic@obcina-ig.si
Tina Škulj
Tel: 01/28-02-314
Faks: 01 2802 300
E-mail: tina.skulj@obcina-ig.si

VODOVOD

Projektiranje – tehnična izvedba in uporaba javnega vodovodnega sistema

NAČINI OBVEŠČANJA UPORABNIKOV OB IZREDNIH DOGODKIH v letu 2017 – na podlagi novega navodila

Odlok o oskrbi s pitno vodo na območju Občine ig 2017

KANALIZACIJA

Projektiranje – tehnična izvedba in uporaba javnega kanalizacijskega sistema

Čiščenje in odvajanje odpadne komunalne vode:

 

Trajniki

Skladno z Zakonom o plačilnih storitvah in sistemih se z dnem 31.12.2012 ukinja poslovanje z direktnimi obremenitvami DB. Direktne bremenitve bodo nadomestile SEPA direktne obremenitve (SDD).

Zato vas obveščamo, da bomo od dne 01.01.2013 izvajali direktno obremenitev po pravilih SEPA (SDD). V zvezi s SDD, ki jih bomo izvajali od tega dne, se bodo uporabljali vsi členi v splošnih pogojih bank, ki se nanašajo na SDD. Ne glede na širša pravila v shemi SDD, bomo še naprej izvajali direktne obremenitve na predvidene dneve, kot je že ustaljena praksa. Skladno s pravili sheme SDD vse spremembe oziroma ukinitev vašega soglasja za direktno bremenitev urejate na Občini Ig, pri spodaj navedenih osebah,  v času uradnih ur in ne več pri vaši banki, in sicer od vključno 18.12.2012 dalje.

Soglasje za direktno obremenitev

Sklep o zaračunanih cenah oskrbe s pitno vodo in zaračunanih cenah odvajanja komunalne in padavinske odpadne vode v občini Ig

Tisti, ki že plačujete stroške vode in kanalščine preko trajnega naloga NE potrebujete oddajati novih pooblastil občini, ker nam jih bo na osnovi pogodbe posredovala Uprava za javna plačila, katera jih bo prejela od bank.

Enako se lahko za vsa morebitna vprašanja glede višine zneskov SDD ali drugih vprašanj  v zvezi z izvršitvijo posamezne SDD obrnete na naše kontaktne osebe:

Bojana BIRSA, e-pošta: bojana.birsa@obcina-ig.si

Tanja LENARŠIČ, e-pošta: tanja.lenarsic@obcina-ig.si

Telefon: 2802-320, 2802-306

Sprememba plačnika storitve

Informacijo o spremembi lastništva lahko posredujete na obrazcu, ki ga najdete na spletni strani občine. Obrazec lahko pošljete po pošti, po elektronski pošti na naslov rezijski.obrat@obcina-ig.si ali vložite osebno na Občini Ig, Govekarjeva cesta 6, Ig.

Sprememba mora vsebovati:

  • verodostojno listino, ki izkazuje lastništvo (Kupoprodajna pogodba, darilna pogodba, sklep o dedovanju, ZK izpisek, ki ni starejši od treh mesecev)
  • stanje obračunskega vodomera ob primopredaji

Poravnane morajo biti vse zapadle obveznosti do primopredaje.

Reklamacija računa

Če na računu ugotovite nepravilnost, ga morate reklamirati v osmih dneh po njegovem prejemu. Reklamacija mora vsebovati podatke o številki računa, številko odjemnega mesta, stanja vodomera na dan reklamacije in vzrok zanjo.

Reklamacijo lahko oddate po pošti na naslov Občina Ig, Govekarjeva cesta 6, Ig, po faksu 01/2802-322, po elektronski pošti: rezijski.obrat@obcina-ig.si, osebno na občini v času uradnih ur.

Stanje vodomernega števca lahko sporočite od 10. do 15. v mesecu:

  • po telefonu: 01/2802-314
  • po elektronski pošti: rezijski.obrat@obcina-ig.si
  • preko spletnega obrazca, ki ga najdete na www.obcina-ig.si ,

 

Poročilo o trdoti vode v Občini Ig
Letno poročilo o spremljanju skladnosti pitne vode na sistemih za oskrbo s pitno vodo v občini Ig za leto 2011:
Trdota vode

Letno poročilo o spremljanju skladnosti pitne vode na sistemih za oskrbo s pitno vodo v občini Ig:
Skladno s 34. členom Pravilnika o pitni vodi (Uradni list RS, št. 19/04, 35/04, 26/06, 25/09) je Režijski obrat Občine Ig z izvajalcem kontrole zdravstvene ustreznosti in skladnosti pitne vode na vodovodnih sistemi občine Ig, Zavodom za zdravstveno varstvo Ljubljano, pripravilo poročila o rezultatih laboratorijskih preskusov pitne vode za leto:

Letno poročilo 2009

Letno poročilo 2010

Letno poročilo 2011

Letno poročilo 2012

Letno poročilo 2013

Letno poročilo 2014

Letno poročilo 2015

Zaščita vodomerov pred zmrzaljo
Zaradi nizkih temperatur je zmrzal pogosti krivec za poškodbe na vodomeru. Kot upravljavci vodovodnega omrežja ne prevzemamo odgovornosti za tovrstne poškodbe, zato vas opozarjamo, da sami poskrbite za preventivno zaščito za vgrajene vodomere, saj ste stroške zamenjave v tovrstnih primerih dolžni poravnati sami.
Kaj je potrebno za zaščito pred zmrzaljo:

  • Dovolj globoki vodomerni jaški z izoliranim pokrovom;
  • Dodatna zaščita nad vodomerom z izolacijskimi materiali.

Kontrola stanja na vodomeru
Ob popisu je bilo ugotovljenih veliko okvar na hišnih vodovodnih priključkih, kar je imelo za posledico veliko porabo vode in s tem velik znesek na računu.
Dobro je vedeti…

  • Na kakšen način uredite spremembo plačnika storitve?
  • Kako opravite reklamacijo računa?
  • Letno poročilo o skladnosti pitne vode na oskrbovalnih območjih v upravljanju režijskega obrata občine Ig
  • Navodila za prekuhavanje vode
  • Projektiranje, tehnična izvedba in uporaba javnega vodovodnega sistema
  • Projektiranje, tehnična izvedba in uporaba javnega kanalizacijskega sistema
  • Vaša vprašanja o novem upravljanju vodovoda in kanalizacije pošljite na: rezijski.obrat@obcina-ig.si
  • Cenik za obračunavanje vode in kanalščine.
  • Občinski svet je na svoji 11. redni seji sprejel Odlok o ustanovitvi režijskega obrata
  • Obrazci režijskega obrata

Delovno področje režijskega obrata:
Režijski obrat lahko pokriva naslednja delovna področja:

  • odvajanje in čiščenje komunalnih, odpadnih in padavinskih voda – Program odvajanja komunalne in odpadne vode 2017-2020,
  • vzdrževanje in upravljanje infrastrukturnih in drugih javnih objektov, tržnic, igrišč, avtobusnih postajališč,
  • urejanje in vzdrževanje lokalnih cest, javnih poti, zelenih površin in površin za pešce,
  • upravljanje in vzdrževanje nepremičnin,
  • komunalno opremljanje in gospodarjenje z zemljišči,
  • zimska služba,
  • urejanje in vzdrževanje prometne signalizacije in prometnih režimov,
  • vodenje programa javnih del,
  • plakatiranje in obveščanje,
  • urejanje pokopališč in pokopališka in pogrebna dejavnost,
  • oskrba industrijskih porabnikov z vodo in oskrba naselij s požarno vodo v javni rabi.

Režijski obrat lahko opravlja tudi druge dejavnosti, ki so opredeljene v odloku o gospodarskih javnih službah in zakonu.